your soul is like a secret (that I never could keep)...

Har inte gjort någon nytta på hela dagen.
Jag tror jag behövde en sådan dag.
Inte göra något speciellt.

Men tentan (gånger 2) närmar sig,
och lika så stressen!

Insane.
Ska man kasta in sig i yttligare en termin?
En termin som förhoppningsvis inte är lika hektisk.
Kan ju alltid hoppas...

Skillnad detta år är att man inte behöver gå upp 3 timmar
innan man börjar!

Vi flyttar ju snart!
Har redan börjat flytta upp lite möbler,
och hantverkaren börjar fixa idag!
Så väntar med resten av flytten tills de är klara!
Lika bra! Slippa på damm och färg(?) på våra fina möbler!

Idag, idag. Idag.
Nu har jag precis fräschat till mig, bytt om
och packar träningsväskan! Var längesen...

Först en fika med min sambo,
sen ska vi svettas lite igen!

Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0