En bra dag, sa horoskopet. Jag håller med!

Idag loggade jag in på fronter
för första gången sen jag slutade...

Det är 7 veckor kvar till skolstart.
AAAH, längtar inte!

Jag har i alla fall (bättre sent än aldrig...)
ansökt om höstens kurser nu i alla fall.
En blandad kompott. Jag har läst lite om dem,
vad som behövs och vad vi bör kunna efter kursen.
1/4 kurser låter skoj...

Blir nog bra detta.

Hade även fått ett mail om en komplettering.
Jäla skit. Ingen motivation alls till att plugga nu.
Måste göras dock. Och jag har en månad på mig.

Varför fick jag känslan av att uppgiften kommer att skjutas på
till sista minuten? Jag funderar på att dra till Falun över nåt dygn.

Sola och bo.

Jag har inte varit i lägenheten sen sommarlovet började heller.
Det är ju lite galet. Fick en känsla av att kylskåpet skulle behöva en rens...

Anyway. Idag stod det att det skulle bli en bra dag i mitt horoskop.
Det stämmer so far!

Blev en morgonprommis med mamma och Moltaz, följt av några
simlängder i poolen. Lite kallt idag! Sallad till lunch.
Sen har jag gjort nytta! Städade mitt rum har jag gjort!
Och vet ni vad jag hittade??

Ett golv....

Har kollat upp skolan, kurser och uppgifter.
Skulle åkt och tränat nu om det inte vore för att
det brukar vara packat med folk där vid den här tiden.

Får bli ett kvällsbesök där istället,
nån timme efter maten eller så :)

För övrigt så står det grillad lax på menyn ikväll!
Mums!

Nu ska jag sluta svamla och läsa lite teori istället!
Göra några internet-test :)

(vad duktig jag är!)

Torsdag idag.

Jag bjuder här på lite sköna melodier.
Dagens: OneRepublic - Good life.
En bra låt! Ett bra band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0