I can't wait, i can't wait to see you glooow

Helmysig helg.

I fredags, lagom efter jag hunnit tänka
undra vad denna kväll har att erbjuda,
så ringer Linus och frågar om jag vill följa
med och mysa på Piren. Ett glass vitt eller sju!

Riktigt mysigt, och vi lovade oss själva att
det skulle bli fler gånger innan sommaren är helt slut : )

I går, lördags var vi tjejer hem till Mickan i Gubbö och
åt mumsig tacos och glasstårta. En helskön lördagskväll, natt.

Apropå Mickan, så fyller det lilla livet 20 år idag!
Det ska firas med en höjdarbild!



Idag, söndag så har jag haft huvudvärk, i princip hela dagen.
Den försvann där ett tag när jag var på gymet och lyfte skrot.

Sen dess har jag bara setat i soffan och kollat på film.
Längesen. Lite sådär behövligt.

Något annat som skulle behövas... Vatten.
Tror huvudvärken kan vara vätskebrist!

Ett glas vatten nu, sen en kvällprommis med
moltaz, hoppas den friska luften gör lite succé
med huvudvärken. Skönt med lite luft sådär efter regn.

Dagens: Madcon - Glow
Den låten var på repeat på gymet där ett tag.
En riktigt skön lyfta-skrot-låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0