Vanlig dag. En vardag. Tisdag. En bradag.

Har haft en mycket bra vardag. Tisdag.

Började dagen halv 9 med en hundpromead
med Moltaz, Jasmine & Fanta :)
Innan frukost faktiskt = lågintensiv träning på låga kolhydrater.
= fettförbränning! Gäller att äta en ordentlig frukost efter det.
Och frukost, säger bara... Längtar efter frukost innan jag går och lägger mig!
Knasigt. Lite, men så är det!

Jag sprang ju igår, med Robert.
Jag har aldrig känt mig så världelös i ett par springskor någon gång!
Haha! MÅSTE ut oftare i spåret! Gick till gymmet efter turen ändå igår.
Bålträning. Skönt. Ville känna att något i träningväg gått bra ;)

Mötte Lukas på vägen. Och Magnus.
Jag älskar den där lilla lyckokänslan precis efter träningen. Endorfinisarna.
Allt blir så mycket bättre. Och gladare. Och ljusare.
(tsss, märks det att jag sitter och skriver på endorfiner just nu?)

Anyway. Det var ju tisdagen vi skulle snacka om...
Efter hundpromenaden har jag hjälpt mamma bära soffor.
Sen jobbat :) Och direkt på det en gymvända med sambon :)
Gick riktigt bra idag. Två övningar på biceps, triceps, axlar, rygg & mage.

Imorgon ska benen få svida lite!

Imorgon är det arbetsdag igen :)
Öppning kl.8, så jag lär sova nu för att vara på alerten imorgon :)

Men bara eeeeett avsnitt Desperate först 8) Tsss!
Till det serveras grönt te, kamomill och ingefära!
Kändes nyttigt...




Från tidningen ToppHälsa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0