I got all my life to live!

Och när jag känner att man sakta börjar
bli människa igen, så sätter man upp håret,
tar på sig partyblåsan och slår på musiken...

Bartömning på Kåren igår.
Gick dit med ett gäng från klassen.
Riktigt roligt faktiskt! Frågar mig själv
varför jag inte följt med på de andra
roliga grejerna de gjort..?

De ska ha "årets sista jävla blow-out-party!"
som de så välvalt uttryckte det i sms'et! Haha, imorgon.

Jag åker nog dock hem till Ludvika imorgon,
och dejtar med min fina Jasmine! : )

Anyway... Vad jag ville säga med detta inlägg var
att jag har haft en mycket bra vecka, med klasskamraterna!

Och att man mår som man förtjänar ;)



I got all my life to live
and I got all my love to give

I will survive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0