Min måndag idag, tisdag.

Som förväntat smyger sig träningsvärken på,
lika så förklädet och jobbsmilet :)

Ska åka och jobba om cirkus 30 minuter.
Fin dag. Härligt.

Igår fick jag och Moltaz sällskap på vår
långpromenad av en kille med sin stora svarta madam.
Trevligt!

Efter det gick jag och jajja till gymet. Lyfta skrot.
En timmes effektiv träning. Få med stora muskelgrupper
över nästintill hela kroppen.

Eftermiddagen igår gick åt ärenden.
Skrev bland annat in mig på trafikskolan.
Ääääääntligen! Har dessutom redan bokat
Riskettan och en körning redan imorgon, onsdag.

Nu rullar det på. Hehehehehehe :/

En springtur på biskops med sambon till kvällen
blev det också. 5 km. Lagom. Mördarbacken.
Jag säger inget mer än att det känns att sprinskorna
stått och samlat damm i nån månad nu...

Efter det blev det mys hemma hos Emil.
Somnade i en av hans gula fåtöljer, för
att vara trött och titta på en (american) Pshyco film
var ingen bra kombination...


Men som sagt, idag är det tisdag. Jag har
träningsvärk. Och jag ska snart åka och jobba.

Ha en bra dag allesammans! : )


Emils katt. I emils gula fåtölj. Jag var inte lika smidig. Inte lika söt heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0