Ohälsa och hetta är ingen bra springkombination...

Ett långt uppehåll.
Jag vet inte om det var därför som springisen
gick så segt idag. Eller om det var för att det
var SÅ varmt. Eller om det är för att jag inte är
riktigt kry? Svetten rann i alla fall efter bara några
minuter, och det lär ju vara hettans fel. Och att
pulsen steg som 17, är kanske hälsans fel...

Veckans och helgens party'n har kanske också
någon slags påverkan på det stackars hjärtat...

Trots allt så tog jag mig genom en kort springis
tidigare idag. Känslan av att vara på språng igen.
Känns underbart! Jag måste dock lära mig att lugna
ner mig i början, för är totaldöd i slutet isåfall...
Ett lugnt och jämnt tempo med rusher på slutet! Målet.

Nu inleder jag sista skolveckan som är fylld av plugg
och inlämningsuppgifter! Tro mig, solen och de desperata
hemmafruarna lockar samtidigt väldigt mycket mera,
men efter regn kommer solsken. Och efter inlämningarna
kommer belöningarna! Hoho.

Träningen däremot finns det alltid tid för.
Springis i förmiddags, och nya combaten ikväll :)

Grymt!

Nu ska jag återgå till skrivandet!

Hörs sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0