Sjuk, näää kom igen!?

Den där springturen igår gjorde nog mer skada än nytta.
Attans också. Försöker intala mig själv att jag inte är sjuk.

Det är ju bara lite hosta, slem och snor.

Typiskt också...

Kan ju inte träna, då hostan bara blir värre när
jag anstränger mig. Vila det stackars hjärtat nu
och hoppas att hostan försvinner till helgen!

Sommarlov då.
Eller, i alla fall så fort jag skickat in alla
resterande inlämningsuppgifter.

Skriver på min tredje nu.
Är klar med 2 av 5. Går framåt i alla fall.
Och pauser är ett måste! Annars skulle jag
aldrig stå ut.

Så, när jag inte skriver om härlig och svettig
träning (eftersom jag inte kan! aargh) så får
ni stå ut med mitt plugg...

Kan ju meddela att det är 30 grader i skugga nu!
Galet. Och min pestolax står i ugnen. Ska ta med mig
den ut på balkongen när den är klar tänkte jag. Sweet.

På fredag är det studenten, och ni vet vad jag har för
känslor för det vid det här laget....

Ett år sedan.

Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0