Sommarloooov!

Ja då plockade man ihop alla saker för sommaren
och sitter nu på altanen hemma i Ludvika :)
Grannen såg mitt pick och pack och önskade mig
en trevlig sommar där hemma. Och visst såg jag allt
ett riktigt leende på tanten, säkert glad för att slippa
musiken på ett tag ;) haha! Vad gör vi? Nu kör vi!

Härliga sommar säger jag bara!
Precis varit nere i nottjärn och simmat med mamma :)
Riktigt skönt i vattnet när man varit i ett tag.

Precis busat lite med moltaz också, myshund!
Ser så glad ut!



Nu ska jag snart göra mig iordning för en trevlig kväll!
Har bjudit in till altan-häng med några sköna människor!

Är ju studentdag idag, och vi är alldeles nostalgiska!
Har varit avundsjuk hela veckan på alla 92:or som
skriver om lastbildklädnad, säckgång och aktivitetsdag
och stockholmsresor och allt annat skoj, på facebook.
Jag har gillat allt ;)

Så därför tänker jag också ta en vit klänning idag!
Bara för att.... Hatten får stanna hemma dock.
Ikväll är det 92:ornas kväll!

Blått nagellack på det, och tre apor.

Tonight's gonna be a good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0