Efter träning kommer mys!

Nu sitter jag här igen, efter ännu ett svettigt pass.
Idag var det bodypump. Och varje gång glömmer jag
papper och penna - för glömmer alltid bort vilka vikter
jag brukar ta... Känner dock att jag kan höja på bröst- & rygg-låten.
Kanske har jag fegat lite? Eller blivit starkare? Hoho

Bröst: 6,5 kg.
Nästa pass: 8,5.

Rygg: 10 kg
Nästa pass: 12,5

Är ni med mig?
Nu har jag ju nästan lovat...

Kör ett safe-card och påminner er om hur
viktig dagsformen är... På fredag är nästa pump,
så vi får se hur jag känner mig då! :)
Men jag lovar att jag absolut ska ha det in mind!

Efter dagens pass tog jag promenaden hem.
Gick ur lite slagg ur musklerna. Samtidigt som
man funderar. På bra saker - då blir det genast
mycket lättare att tralla fram, omvägen hem. Skönt!

Just nu känner jag mig i alla fall väldigt upp-pumpad.
Och glad och sprallig och alldeles...

Sugen på adrenalin? Jag har lite över.
Vill du ha en endorfin? Jag har fler än jag behöver!


Visst var det Björn Rosenström som kläckte ur sig dem orden.
I sommar står jag som en galning och sjunger med ;)

Jag ska kasta mig i duschen och se till att få något i magen.
Idag tänker jag faktiskt unna mig ett avsnitt av The Mentalist,
en kopp te och en halv galiamelon :) Där snackar vi mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0