I say goodbye to my weakness

Jag lever!
Och det har jag gjort hela helgen.
Utan blogg, som ni kanske märkt...

Men sedan fredagen har jag hunnit med lite shopping,
2 pump-pass, 3 combatpass, 1 step och 1 jampass.
I say goodbye to my weakness!

Middag & fikor på Engel. Jasmine en gång.
Fernando och Linus en annan :)

Levt livet med andra ord.
Precis så jag vill ha det.

Idag åkte jag tillbaka hem till lägenheten.
Har köpt köksgardiner & stolsdynor till köket.
Har satt upp dem nu. Blev asåm! Lär införskaffa
tavlor och tavelhyllor nu bara :)

Annars har jag och sambon varit iväg på ett
mycket svettigt combat-pass nu ikväll!
Säger bara: ooooh yeah - Älskar när svetten
rinner precis överallt!
Tog en kik på axlarna
precis när vi var klara - droppar även där.
Och på smalbenen. Och tydliga märken på linnet
både över hela ryggen och magen - SÅ mysig är jag! ;)

Annars idag...
Möblerat på Mickans rum, pyntat i köket,
gjort egen müsli och tagit en skön dusch...

What a day!

Imorgon är det slut på friden och fröjden,
för då är det hemtenta för hela slanten!

Wish me luck!


Annars så vill jag bara tacka alla för ännu en
kick-ass helg med massor av skratt och skål! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0