one push is all you need!

God förmiddag från mitt håll.
Sov ut imorse, vilket innebar att jag klev
upp ur sängen strax efter kl. 9. Skönt!

Klädde på mig och knöt på promenadskorna.
En 40-minuters powerwalk innan frukosten.

Hela tiden tänkte jag på hur jag ska göra mig
blogg lite mer hälsosam. Kom på att jag ska
göra mig själv lite mer hälsosam, såklart.

Nej men jag tänker fokusera på träning och hälsa
i min blogg
framöver. Skriva vad jag gör för
att förebygga och befrämja min hälsa.
Också ge några tips! Bilder. Smått & gott.
Jag kommer också införa "Dagens:"

Vad tycker ni om det?



Här har ni min frukost.
Hemmagjorda scones och frukt.
En tallrik fil och hemmagjort müsli.

En bra start på dagen.

One push is all you need


Nu ska jag snart begrava mig i tentan.
Men tänker ta en paus kl. 20 för en timmes bodypump!

Ha en bra dag alla,
och önska mig lycka till med min nya vinkel på bloggen.

(Jag har fått photoshop 7.0 på min dator nu också,
som jag längtat efter att kunna redigera/sätta ihop bilder!)


Dagens pepp-musik:
Shinedown - Diamond eyes [boom-lay boom-lay boom]

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ja men det gillar jag ^^ mer hälsotips så man kan få veta lite mer om hur det är att vara nyttig ^^



oo, photoshop 7.0 :P ooldschool :) själv köra man cs5 ^^



kram på bästa lillasyster!

2011-05-18 @ 17:37:47
URL: http://aleexors.bloggerska,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0