Plugg och Maggio. En bra kombi!

Jag måste verkligen tagga ner med att
skriva fleeera inlägg per dag...

Ett räcker, aight?

Vad jag vill skriva av mig nu,
är att jag är klar med BMP,
musikanalyser och sträckgubbar...
Ett sneak-peak från mitt arbete:



(tryck på bilden så blir det större...)


Det är dock bara en del av mitt arbete.
Ska till en till del. Diskussion och argumentation.
Har ett hum om vad jag ska skriva,
och har i princip hela morgondagen på mig :)
Känns bra detta!

Måste säga att arbetet gick bättre med
lite sällskap, och kvällen i ära: Veronica Maggio.
Har ni inte lyssnat på hennes senaste alum än
så är det på tiden att ni gör det! Satan i gatan

Nu ska jag belöna mig själv med en kopp te
och ännu ett avsnitt av The Mentalist :)

Tänkte ta lite sovmorgon imorgon
och gå upp runt 9-10! Skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0