Want you to make me feel...

Torsdagkväll.
Bodyjam. YEAH!
Ta ur hårsnodden på sista låten
Louder than words - david guetta feat afrojack
Och bara... Shake'a järnet!

Är en sjukt bra instruktör också,
synd att det var hennes sista pass idag...

och AH VILKET VÄDER
som mötte mig när jag kom ut från gymmet.

Endorfiner och fint väder :')



Perfekt promenadväder :)

Just nu sitter jag och lyssnar på pump-låtarna.
ca. 14 timmar tills det är dags!
Och ni minns att jag skulle höja, right?
Är taggad!

Men måste säga att jag måste ha höjt på biceps igår...
Är såån träningsvärk där idag! Insane,
men var längesen de små sved, så
svid på ni! Jag njuter lite under tiden.


Nu kära vänner, ska jag njuta av tanken att jag
har en helt ledig dag imorgon!

Ska festa till det lite redan ikväll med att göra mig
en god kopp te och totalmysa ner mig i soffan
med en bok - skönlitteratur för en gång skull!

Det är jag värd!

Kommentarer
Postat av: nadja

vem hade body jamen? :)

2011-05-20 @ 21:21:11
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0