Det gamla är det nya nya!

Jag har precis kommit hem från Grängesberg.
Kvalitetstid med kusinen medan farmor var på bingo :)

Jag och Rebecca sökte underhållning
och det hela resulterade i att vi gick bananas i farmors gamla garderob!

Hittade massa gammalt som man kan köpa i affärer idag!
Insane. Jag och kusinen tappade hakan några gånger.
Skrattade många gånger också... Haha!

Hittade i alla fall några snygga väskor
som jag snällt frågade - och fick! :)

Lovely!
En gammal väska (som de sålde på cubus i somras - som jag ville ha!)
fick jag bland annat :)  hihi



Den kommer användas flitigt, eftersom den rymmer en hel del grejor!

Nu, mina vänner, blir det ett (eller 5) avsnitt HIMYM,
sen blir det bedtime. Måste ställa klockan imorgon
om jag ska upp och hinna klart med min rapport! :)

Godnatt nu! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0