Hets och effektivitet. Bäst att vänja sig.

Jag gillar inte den här grejen med min dator,
att han varnar, och sen stänger av sig...

Går inte att använda,
så pappa får ta ett kik på den i helgen!

Så snablans typiskt när jag verkligen behöver den!

Nu sitter jag på Mickans dator och hets-utför alla mina ärenden.
Skriver av och skickar mail. Beställer litteratur och bockar av min lista.

Känns bra att vara såhär effektiv ändå! Ha!

Jag har ju kompuppgifter som jag skulle ha gjort nu,
nu när jag ändå känner mig taggad!

Men går ju inte.
För Mickan kommer snart och hämtar sin dator.
(varav hets-utförandet...)

Jag måste verkligen skärpa till mig nu.
Och dessutom komma på ett svar på den ständigt återkommande frågan:
"Vad vill du blir när du blir stor?"


För övrigt: Ny bild på mig och Mickan... Snygg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0