La la la, whatever

Måndag.

Frukost på cafét med Lovisa, Sofia & Inger.
Med en bra start på dagen och mätt i magen (hehehe rim!)
så packade jag mig själv, moltaz & mikaela och for mot Falun :)
Lunch. Sesamnuggets. Gott. Föreläsning 13-15.
Handla lite mat. Gillar när kylskåpet är fullt!

En kopp kaffe.
Jag är stolt över mitt initiativ till att köpa
med lite kaffe hem, från jobbet! SÅN skillnad, faktiskt!
Inget rökigt gevalia här inte! Tss...

En hundpromenad på det med Moltaz.
Det går bara bättre och bättre.
På ställena med minimal trafik viftar han på svansen
och till och med märker revir. Good signs!

I skrivande stund är jag mätt efter den goda matpajen
jag bakade ihop. Skinka, tomat, fetaost, purjo & broccoli. MÖMS!



Precis ringt Telia kundtjänst också...
Har begärt en slutfaktura på min stulna iPhone.
2861 kronor i sjön! Känns inte okej!!

Men jag ska åka till Mora imorgon och köpa en ny! :)
En iPhone 4s! Svart... Tror jag!
Var enklare när man inte hade nåt att välja på!
Svart eller vit...

Men men...

Får även fika med min syster imorgon,
så kommer bli en bra dag! :)
(dessutom eftersom jag inte har några schemalagda skoltimmar!)

Hehe...

Nu ska jag ta ett bad och sen krypa ner i min OnePiece,
sen ner i soffan med Moltaz. Vi ska titta på nån film :)
Och bara mysa!

JO JUST! Apropå mysa i soffan.
Jag ska göra min egna glass också!
Hittade ett recept imorse i en tidning! :)

5 dl rysk yoghurt
1 dl honung
200 g färska/frysta tinade bär

Blanda youghurt och ½ dl honung.
Mixa bären med resten av honungen.
Rör ned bären i yoghurten och låt frysa i 5 min.


Nyttig glass!
Som grädden på moset en soffmyskväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0