Och självklart, massa plugg på detta...

Precis kollat lite HIMYM,
vilket betyder att jag har nymålade naglar
(en grej jag har fått för mig att göra när jag kollat
på för många avsnitt....
)

Så nu sitter jag och väntar på att de ska torka,
så jag kan ta tag i den här dagen :)

Planer:

Promenad med moltaz.
Dammsuga bilen.
Hämta Mickan och åka till Falun!

Vet ni vad som kan kopplas till det sistnämnda?



Oooooh oh sometimes i get a good feeling
, YEAH!

Gjorde en Bil-Skiva, och denna var en självklarhet!
Öka volymen, sjunga med. Högt & falskt!

Jag har köööörkort! Hihi!

Kommentarer
Postat av: alexandra

men va du kör ^^ har du fått bilen nu, eller vadå? :D

(annars lär du ju få in hyggligt bra radio med hans atenner, om du tröttnar på skivan :p )

2011-11-02 @ 15:56:56
URL: http://aleexors.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0