Onsdag. Fast torsdag. Glad you came

Jösses, jag har helt dagvild!

Har varit hemma hela veckan (sen fredags)
och inte haft koll på dagarna alls!

Eftersom jag har hemskrivning hela veckan så
har jag varit hemma med moltaz. Mys.
Sovmorgon har blivit lite av min specialitet. Skönt!

Låg och drog mig i sängen imorse, som vanligt
när Linus skriver och frågar om jag vill med på en fm-fika.

Finns alltid tid för en fika,
svarade jag.

Sköööööönt att bara kunna sätta sig i bilen och brumma iväg!
Lite slö. Och lat. Och så... Men skönt! ;)

En fm-fika som sagt. Och nu sitter jag här på kökssoffan igen
och ska försöka få fram smart-tänket och skriva på hemskrivningen.

Finns så mycket annat jag hellre skulle vilja göra...
Men får se det som min belöning istället.

Som senare idag till exempel,
då ska jag åka till Grängesberg och hälsa på farmor och kusinen R :)
Inte var dag man gör det. Ska bli kul! Längesen nu...


Men först, som sagt... Plugg!
Ska bjuda på lite skönsång till er som har tid att sitta
och läsa min blogg... Jag har inte tid att skriva den, egentligen.
Så... enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0