Tisdag. Vardag. Bradag.

Segt. Ska precis slänga mig in i studierna igen.
Men på nåt vänster hamnar jag här ändå?

Hur det kan vara...

Jag har i alla fall kollat min skolmail (på evigheter..?)
och fått det glada beskedet att jag klarat två komp-uppgifter.
Skööööönt. Slipper jag tänka mer på det!

Jag har även registrerat mig på kommande kurs.
(inget ont om nuvarande, menne...) är en ny kursansvarig
inför nästa kurs, så jag är taggad!

Dessutom blir det en kurs utan massa annat plugg på sidan (körkortet),
så denna kurs går jag in i helhjärtat! Är taggad, som sagt!

Ska bli klar med hemskrivningen jag har denna vecka
(två intervjuer + fördjupningsrapport) och ett missat protokoll (aj aj!)
sen är jag fit for study! Tsss...

Nu ska jag läsa lite litteratur, sen ska jag gör mig i ordning
för två fikadejter på cafét! :) Myyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0