Who would have thought that you'd still be here now..?

Vad glad jag är att jag skrivit ner mina tankar och funderingar genom åren.
Läste just igenom några sidor som jag skrev för drygt ett år sedan.
Intressant.

Så lite jag visste då,
som sen skulle komma att visa sig med tiden.

Det visste jag hela tiden,
att framtiden är oviss.

Och att den skulle komma att få överraska mig.

"Who would have thought that you'd still be here now"


Nu, efter jag publicerat det här inlägget ska jag gå och nattkissa
den fyrbenta som ligger och snarkar i mitt knä.
Sen ska vi äta nattmacka och krypa ner i sängen. Mys!
Min personliga sängvärmare! : )

Jag har redan berättat för honom vad vi ska göra imorgon,
och vem han kommer få träffa
då! Efter det somnade han på en gång.

"Jag somnar nu, så kommer morgondagen mycket fortare..."
Sötmoltaz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0