Bara 14½ timme kvar som tonåring!

Nu sitter jag och "pausar" i soffan igen, med
tekoppen och lite skönmusik.

(Pontus spelningslista. Dagens rekommendation: sova)

Jag fick nyss en inbjudan till att se på hockey här i Falun :)
Var längesen man var och hejade på Ludvikas hockeylag (haha)!
Så, skulle ju faktiskt varit något. Jag har egentligen 42151426 st
saker att göra här hemma. Men en paus?

Får se hur jag gör.
En promenad och frisk luft skulle nog vara på sin plats,
speciellt nu när huvudvärken börjar ta vid.
Jag ska ta mig en funderare :)


Imorgon, 8:54 är jag inte längre tonåring!
Imorgon är det Min tjugoårsdag.

Jag sitter och funderar på hur jag ska lyxa till dagen.
Jag tänker på... Potatisgratäng och cupcakes.
Ja, så får det bli.

Som födelsedagsprestent till mig själv ska jag köpa
biljetter till Joshua Radin (föband: Joseph Arthur!)
Ja... Det ska jag göra. Om jag så får åka själv!

Nu ska jag springa upp på vinden med mina sommarkläder,
sen ska jag fundera på hur jag ska göra med mitt rum
för att höja mysfaktorn nu till hösten.

Blir ett IKEA-besök när jag fått mitt körkort! :)

(fått och fått...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0