God knows i've tried

Visade sig att en muskelinflammation i ryggen gör pissont.
Och magen blir knepig efter några dagar av knapring av ipren-tabletter.
Inte sugen på mat typ.
När det gäller mig hör det verkligen ovanligheten till!
 
Har halsbränna typ.
Jobbigt.
 
Och apropå jobbigt så var sprickan i min iPhone även i displayen 
(och inte enbart i glaset), så lär vänta en vecka till på nya delar.
iPhonen går naturligvit inte att användas alltså.
Fått låna syrrans samsung tills vidare.
 
Spännande.
Saknar redan min iFån!

Har dock haft två timmars tågtid att bekanta mig med det nya materiella tinget.
Och lyssnat på musik. Och tänkt.
Man hinner tänka mycket på två timmar.
 
Därför bestämde jag mig för att bara tänka på bra saker!
Och lyssna på bra musik!
 
Två timmar gick fort.
Och jag har bestämt mig för att enbart tänka på bra saker framöver.
Lämna allt dåligt och då bakom mig.
 
Först: lite konfrontation, lite chansningar & så.
Sen... Sen får vi se vad som läggs bakom mig.
Och vad som blir nästa stopp längst vägen.
 

It seems to me that maybe,
It pretty much always means no
So don't tell me you might just let it go
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0