Blandande känslor på en onsdag

Vaknade inatt med en fruktansvärd huvudvärk.
Inte migrän som tur var!
Tog en tablett. Men värken hade inte försvunnit kl 7 när kl ringde ändå.
Gick upp eftersom jag trodde det berodde på att jag var trött.

Efter en kopp kaffe, frukost och dusch hade det fortfarande inte gått över.
Hängig och varm och frusen och så fruktansvärt trött!
"sjukanmälde" mig hos en av mina gruppmedlemmar.
Känns bra att det gick så bra igår och att jag idag har kunnat jobba hemifrån.

Jag gick och la mig igen kl9.
Vaknade kl 12 och kände mig utvilad.
Sen dess har huvudvärken "hängt" med hela dagen, speciellt när jag böjt mig framåt.
Är något som inte är riktigt som det ska kanske...

Trots det gick jag på en uppiggande promenad med moltaz i solen,
som för övrigt värmer nu! I februari kan man gå med uppknäppt skinnjacka! Loooovely!

Efter promenaden har jag kunnat jobba på mitt "manus" inför fredag.
Jag ska namne mig ta mig till skolan imorgon så min grupp kan göra sig helt klara inför redovisningen.

Kommer bli en sån kul kurs, och jag är taggad!

Mickan är hemma i Falun nu :) hälsar på sin mamma på lasarettet.
Jag ska snart påbörja kvällens middag, som består i en pastasallad med tonfisk, keso, rödlök, paprika, sallad och tomat. Till det blir det rostat bröd med egengjort vitlökssmör. Mmmm!

Gott!

Ni har väl inte missat att de släppt Loreen's låt från melodifestivalen på spotify? In och lyssna, dansa loss!

Under tiden gör jag allt för att hålla mig frisk och kry!

Och så lägger vi alla onödiga tankar och energi på killarna. De är inte ens värda det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0