Inställd föreläsning & ett halvt jampass, men annars så!

Förutom att föreställningen var inställd och att det blev strömavbrott i halva jampasset, så blev dagen som planerad :)

Är nöjd.
Jag önskar dock att jag fått lite mer gjort på pluggfronten.
Men imorgon har jag mellan 9-19:35 på mig.
Då ska här banne mig pluggas! :)

Och 19:35 är det dags att köra igenom HELA jampasset på MåBättre!
Jag saknar dock min lilla jaminstruktör hemma i Ludvika!
Av alla fem olika jaminstruktörer, är du den bästa! True story! :)

Nu är jag så trött & alldeles mosig efter badet.
Jag ska värma min vetekudde och lägga nacken på den, i samma veva som jag lägger huvudet på kudden.
Dags att göra natta! :)

Imorgon är det tisdag.
Och jag har redan skrivit morgondagens planer...

Ni får nog en fin update imorgon ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0