Måndag.

Halvsitter i soffan med en snusande hund som sällskap.
Jag läser inför morgondagens seminarie.

Skulle vilja lägga mig helt och sova en stund.
Men icke!

Sätter mig upp helt istället, tänder en till lampa och läser artiklarna.
(Lyckan som uppstod när jag insåg att två artiklar = 10 sidor PÅ SVENSKA!)

Gjorde hela tanken på plugg lite lättare...

Apropå lycka!
Har redan bokat in TVÅ bodyattack pass denna vecka. Awesome!
Och gissa vem som har sån grisig träningsvärk i vaderna idag?
Tjejen som skuttade på dem en timme igår kväll, of course.

Annars i veckan blir det pump & jam såklart.
Är jobbhelg nu till helgen, så kan bli en gymvända också. :)

på pluggfronten så avslutar denna kurs på torsdag,
så ska beställa ny kurslitteratur och samla krafter inför nya kurs och tag!
Och innan torsdag: seminarie & workshop och inlämning av rapporter. Tufft!

"Det skiljer sig från individ till individ om uppgiften man står inför upplevs som hotfull eller som en utmaning."

Bring it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0