Like a super bass

Dagen innan tentan.
Och jag brygger upp min sista kopp kaffe.

Hur ska detta gå?

Jag vill göra allt förutom att sitta inne och plugga idag.

Ska ta en paus senare för tvätt
och solskenspromenad med moltaz.
Just nu ligger han och snarkar bredvid mig i soffan, på fårpläden
och har det såååå gott.

Jag vill bara lägga mig bredvid och snarka ikapp.

Men inte nu.

Nu är det nutritionsstatusbedömining & näringslära som gäller!
Imorgon har jag tenta.

Känner mig inte alls pepp.
Men jag tror att det ska gå vägen!

Fick nyss ett mail från min lärare som skrev att han rättat
och fann min uppgift intressant och väl kopplat till det relevanta.
Skönt! En komp-uppgift att stryka från listan! :)

Jag borde inte ha en komp-lista från början.......

Jag har inga planer för helgen,
mer än bodypump på lördag och en eventuell skidtur med mickan.
Dessutom är det en helg mellan två kurser, vilket betyder Ledig!
Men icke. Jag har ju en komp-lista...

Tänkte beta mig igenom den i helgen!
Skulle vara så skönt,

eftersom nästa kurs kommer vara nåt att bita i...
Mentala processer och beteende.

Spännande!

Lite studiefunderingar och tankar såhär på torsdagen. Känns bra.
Men nu är kaffet klart, så ska fortsätta med tentaplugget!

Önska mig lycka till! : )

Sa jag föresten att jag har tenta imorgon?
Ni får stå ut med mitt tjat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0