Panik!

Jag tror det kan gå riktigt bra ändå!

Imorse kändes det hopplöst.
I eftermiddags trodde jag att det var kört när migränsymptomen spökade.

Kunde inte fokusera blicken,
(som att ha tittat in i solen en stund - bländad)
och lite lätt huvudvärk vid vänster öga.

Ta tablett och lägga sig under filten och vila en stund.

Efter mat, vila och ännu mera plugg känner jag mig helt okej.
Vågar nästan säga att den är borta,
men inte så långt borta kanske...

Hoppas den försvinner helt till imorgon!
Den har i alla fall stört mig och mitt plugg ikväll! Koncentrationen om inte annat!

Får se hur det går imorgon.
Tittar jag på kriterierna och vad jag pluggat på
så känns det inte så hopplöst.

(observera att ni läser mitt pepptalk till mig själv nu!)
Mitt försök till att peppa och intala mig själv att det kommer gå bra...
Fylla mig med positiva känslor...

Jag ska vara på plats kl 9 imorgon och göra mitt bästa,
mer än så går ju inte!

Två timmar till, sen lär jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0