Tisdag. 10 år

Jag känner mig som 10 år igen när jag planerar min massäck.
Apelsinklyftor och varm choklad fick det bli!

Väntar på att tvätten ska bli klar,
snabbt hämta den och direkt iväg till högskolan där Johan x3 väntar.
Jag räknar med att grupparbetet går undan. (nu har vi ju alla böcker som krävs iaf!)

Eftersom vi får nattbesök ikväll, så lyxar vi till det med tacos.
Och eftersom detta besök kommer 19:30 så blir det ingen jam ikväll (19:35).
Och eftersom det inte blir jam så har jag beslutat att ta en tur i skidspåret idag igen! Varav massäcken! :)

Är lite mildare väder idag :)

Dagsformen: lite stel i låren allt! Men är skönt. Blir asbra med lite skidstakning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0