Ahhhh

Sitter ute mot husväggen på altanen i Ludvika,
i vad termometern säger är 20+ grader.
Så skönt!

Ätit frukost och sminkat mig här ute.
Nu sitter vi bara och steker, jag & moltaz :)

Ingen lust alls att sitta framför en dator och plugga idag.
Men lär ju göras! (känner den sociala lättjan...)

Först ska jag möta upp Mickan på stan
& uträtta några ärenden, äta lunch & sen köpa lite vuxendricka inför morgondagen... Kvällen!

Ska jag kläcka det nu?
Vår Herr Jens flyttar till London nästa helg för jobb,
så jag & jajja bestämde lite fräckt sådär att han ska få laga mat till oss imorgonkväll! :)
Samla ihop gamla gänget och bara vara, äta gott, dricka förståndigt (...) & skratta mycket!

Har sett fram emot detta hela veckan faktiskt!
Kommer bli toppen! :)
Så får vi inte glömma att jag jobbar med dreamteam under lörDAGEN! Och att jag sen får lyfta lite spontanskrot på mitt gym!

Toppen, som sagt!

På söndag är det ju våffeldagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0