Edwina Hayes - Feels like home

"something in your eyes makes me wanna lose myself.
Makes me wanna lose myself in your arms

There's something in you voice, makes my heart beat fast.
Hope this feeling lasts."

Jag får gåshud när jag hör låten.
Dels för att jag kommer på mig själv att känna igen mig.

Dels för att det slog mig vilken film den är med i.
Kan vara en av de bästa filmer man gråter till, konstant.

När denna bit spelas är det lyckligt i filmen.
Och då gråter man, för det faktum att det faktiskt är lyckligt.

Gåshud bara jag tänker på det.
Och blev sådär jättesugen att se filmen.
My sister's keeper.

Och varför vill man se en film när man gråter hela tiden, tänker du...

För att få perspektiv, säger jag!
Få perspektiv på livet, vardagssakerna och alla runt omkring.
Ta vara på dem/det och

TA ALDRIG FÖR GIVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0