Härliga skoldag!

Precis kommit hem från vad som kan ha varit hela skolgångens skönaste seminarium.

Träffas vid vindskydden vid åsbobacken.
"ja, ni har ju en vandringsled här... Dela in i mindre grupper, gå en promenad och diskutera vad ni har läst. Va tillbaka om 45 minuter."

Soft.

Har även "lekt" lite i skogen och pratat med gruppen vad vi ska hitta på för intensivt & utmanande på redovisningen på tisdag.
Ska träffa läraren imorgon, så får se om han gillar vårt förslag!
Jag tror det blir finemang toppen toppen!

nu: ta av sig långkalsongerna (för de behövs då inte idag!) och ta en promenad med moltaz i solen :)
Sen blir det lunch, och påläsning inför redovisning/slutuppgift :)

Fick erbjudande att stänga stans coolaste café imorgon också - vilket innebär ingen bodyattack.
Men tror det är lika så bra att vänta med den träningsintensiteten tills jag är HELT frisk!
Det har aldrig varit SÅ drygt med ett jampass så som det var igår.
Inte helt frisk säger kroppen...
Och den ska man lyssna på, som min kloka mor sa! (och henne ska man också lyssna på...)

Men nu en promenad som sagt, sen golunch. Tänker mig snitzel med ostfyllning och potatisgratäng! Eller typ gröt...
Är så hungrig så har nog inget tålamod till en gratäng. Får bli ikväll istället :)

Väcka den här björnen nu. Söte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0