Träningsvärk - nu kör vi igen!

Måndag.
Har jobbar lör + sön. :)

Är fortfarande lite nys och snoris,
men idag släpps nya pumpreleasen så jag måste dit!

Hur länge sen var det inte jag pumpade?
Dumma förkylning!

Var till gymmet en sväng efter jobbet igår! :)
Saknar de där spontana gymbesöken!
Gillar inte själva gymmet i Falun,
så blir inga såna besök där. Får passa på här hemma i Ludvika :)

Anyway, jag var på gymmet igår.
Druckit fööör många espresso/cappu's så hade lite överskott på energi.
Powerwalk med 3x3mins intervaller 45 min.
(blir seriösa intervaller utomhus sen!)
Och lite styrka på det!

Mina jumskar, my god!

Traskar lite på rullbandet innan pumpen idag känner jag :)

Fett ovärt inlägg
(och fett coolt art skriva fett!)

men jag vet att ni ville veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0