Cool. Och lättroad. Med Justa killar har grönvita hjärtan i bakgrunden.

Ännu en arbetsdag. Söndag. Med Mary. Min favorit Mary-Lou! :)
Hon ska lära mig sticka. Och massera mig. Och bjuda på goda kakor! 
Okej, det där sista kom jag på nu... Önsketänkande. 
 
Gick bra på jobbet. Gick fort. 
Dricka massa kaffe. Piggelin. 
 
Gym med min sambo. 
För att klargöra för alla - Mickan är fortfarande min sambo. 
Till och med den sista december. Seperationsångest. Lite.
Haha, det har vi haft sen vi flyttade in - eftersom vi visste vad som väntade.
 
Anyway. Gymmet gick även det bra. 
Skjutsade iväg Saaben till far, så nu kommer det bli en såndär billig-bensin-månad igen...
Vi får se hur vi löser det hela med alla resor fram och tillbaka... 
 
Tog en kvällspromenad i den friska höstluften. 
Höst är mys. 
 
Och det är med endorfiner jag sitter och skriver. 
Livet är alltså på topp! 
 
Nu väntar dusch, SATC, grönsaker & dipp. 
Söndagsmys. 
 
Det verkar som jag får vänta lite längre på att mannen ska komma hem. 
#efterlängtad.
 
 
'
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0