En torsdag. Som det ska vara.

Jag vet inte vad som är värst;
att gå upp och lämna honom när han sover,
eller att han går upp och lämnar mig när jag sover.

Idag var en sån där dag när han hade sovmorgon, och inte jag.

Nu är klockan 18:12, och jag är åter i mannens säng.
Han jobbar. Jag vilar.
Har hunnit jobbat lite på förmiddagen,
vilket betyder schemafix med chefen och pyssel på cafét.

Shit, har jag inte gjort mer? Vart tog tiden vägen?

Planen nu är i alla fall att ta en kopp kaffe
och sedan gå och köpa schampo, träna och äta toast.
Känner jag mig själv blir det till att lata i soffan.
Gärna med SATC. (Har bara en säsong kvar nu!)

Japp, det var min torsdag.
Det har varit en bra dag, om ni frågar mig.

Jag har även fått intresse för mina böcker jag lagt ut för säljning! Woho!

Anyways, kaffedags nu!
Är så nöjd med min moccamaster! :)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0