Äter frukost & skriver på endorfiner. Livet!

Idag ska jag njuta av min lediga dag till fullo!
Njuter av bara tanken.
 
Klockan är 10 och jag är redan nytränad och har precis gjort i ording lite frukost.
Det blir stekt ägg, knäckemacka, shake, vatten & banan & jordgubbar. Mums!
Mmm jag gillar att min mage tar emot all mat igen, och att jag är kvitt illamåendet!
 
Efter frukosten blir det lite plock & dammsugning.
Lunchmys med min darling.
Ärenden på stan.
Fika med Jajja & mamma Kleback.
Pajbak med Linda.
Paj- och filmmys hos Maria. Med Linda.
 
Vilken dag va?
Underbart.
 
Och apropå underbart,
nu har jag och Robert bokat vår weekend.
Äntlligen!
 
Om 2 veckor åker vi och tittar kärleksfullt på varandra.
I Milano! Mmm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0