Those three words are said too much. They're not enough.

Nu var det riktigt längesedan jag sov utan min gosfis. Jag kan faktiskt inte komma ihåg sist jag sov själv..? Måste ha varit när mamma bodde i Grangärde? Dvs. I vintras-våras. Fast då sov jag ju aldrig själv. Hade ju mamma och mysmoltaz. Alldeles själv måste ha varit när Robert var i Asien... Ett halvår sedan!

Tråkigt att sova själv.
Ingen som tar all min plats. Ingen som ligger bredvid mig när jag vaknar mitt i natten. Ingen fin som ligger bredvid mig när jag vaknar. Ingen att pussa på innan jag går upp imorgon bitti.

Saknar redan min fina. Kanske lite extra nu, bara för att jag vet att jag inte kommer få pussa på honom först EFTER helgen.

I stretch as often as I can.
My goal's to reach you any day now.


Mina favoritkillar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0