Fånga dagen

God morgon!
 
Idag är det verkligen en god morgon.
Nu har jag jobbat sen förra onsdagen,
så idag har jag fått sovmorgon. Välbehövligt!
Vaknade halv 8 imorse.Typiskt. Vände mig om och sov en timme till.
Bara för att jag kunde. Vaknade utvilad och sååå glad över att jag inte var täppt i näsan!
 
I natt var första natten jag kunde sova med stängd mun.
Stackars Robert som fått stå ut med mina snarkningar (som är värre när jag är förkyld)!
 
Sammanfattningsvis har dagen varit mycket trevlig.
 
Just nu sitter jag med min brakfrukost och lyssnar/tittar på morgonpasset.
Kaffe, apelsinklyftor, fruktsallad, vaniljyoghurt & äggmackor. Mys.
 
Har träningskläderna på, så planen är att jag ska ner till gymmet efter frukosten och köra ett pass, med fokus på helkropp+rygg. När jag slog upp ögonen andra gången idag var det första jag såg en blå himmel, så en promenad lockar också! Ska rida stan senare så får passa på att ta ett extra varv i solen. Boosta med D-vitaminerna!
 
Annars är det de enda planerna jag har för dagen.
 
Självklart blir det lite fredagsmys med min lilla fis, innan han åker till Asien. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0