Fettisdag!

Idag har jag haft öppning på jobbet. 
Har varit bra seg, trött och haft huvudvärk. 
Garanterat alla hormoner som börjar storma i mig nu... 
Så kan det vara att vara tjej! 
 
Efter jobbet har det varit soffhäng och virkning. 
Nu har jag sytt ihop mina vita mormorsrutor till en stor bit. 
Jag insåg att jag lär virka minst 7 st till om jag vill ha det som kuddfodral, 
vilket var tanken från början. (sånt man vill läsa om va..?)
 
18:15 var jag på plats i den blåa lilla salen på gymmet. 
En halvtimmes CX. Känns redan nu i hela magen när jag skrattar! 
 
Snabbt hem, duscha & förbereda shake
och sen springa ner till jobbet igen för lite personalmöte & semla! 
Mys! Och ni ska veta hur tacksam jag är för att ha så fina kollegor! 
Att diska tallrikar och muggar skulle aldrig varit det samma utan er! 
 
Nu är jag tillbaka i soffläget. Är ledig imorgon, så jag ska slå på lite
tevatten och skära upp en fruktsallad och bara... Vara. 
 
På torsdag är det alla hjärtans dag. 
Mitt hjärta sitter och göttar sig på en strand i Asien. 
Hmm.
 
OCH VET NI!? 
Fick ett mycket trevligt MMS från syster A idag! 
"Flaggorna i topp, det blir en med snopp!" 
Och allt hade varit okej och sett bra ut. Så skönt! :)
 
Så nu blir det till att spana garn och fina pojkbody's! :') 
Jag har alltid trott att det ska bli en liten tös, men varje gång
jag har pratat om bebisen har jag sagt han. Så kan det vara! 
Halva graviditeten har gått på torsdag. Och jag längtar så efter det lilla grynet! 
 
Bra, då vet vi vart vi har varandra :-)
Nu tackar jag för mig.
 
I belong with you. You belong with me, you're my sweetheart
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0