Fredag som gräsänka.

Fredagsmys.
 
Har jobbat öppning. Och det har gått bra. 
Gått hem och bytt om, och direkt till gymmet. 
Bodycombat. Fått slå ut lite aggressioner :)
Det var riktigt längesen, så förväntar sjuka mängder träningsvärk!
 
Har även ätit kvällsmat.
Blev omelett på två ägg, bacon & tomat med spenat, keso & fullkornsknäcke med avokado.
Det går bra nu. Proppmätt.
 
Det som kvarstår, min fredagskväll i ära, är att ta en lång varm dusch
och sen slänga mig i soffläge och kolla på farmen. Dricka te. Smälta maten.
 
Blir en tidig kväll sen, för imorgon väntas det ännu en arbetsdag.
Och en fika med barndoms(/ungdoms-)vännerna :) Mys.
 
Tänkte inför en "ätar-dag" då man får dra lite på gränserna.
Tänkte hålla mig utan socker & sötsaker minst en vecka innan. dock :)
 
Jag har även mätt mig. Och vägt mig.........
Aldrig varit på peppad tror jag!
 
Så nu är jag förväntansfull på resultat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0