Just me.

Jag vet inte om det är okej att publicera såna här bilder. Eller använda en (liten för liten) vit tröja. Men, det här är jag. Och det här är min före-bild.

Fick en såndär verklighetsuppfattning av hur jag faktiskt ser ut. Från mitt synfält ser jag mina tuttar & tår typ.


Det tar drygt 4-6 veckor för att se förändring på kroppen. Så: det här är decembers alla chokladpraliner & alldeles för lite motion. (Nog för att vi inte bott tillsammans särskilt länge, men får man skylla på sambokilo..?)

Är ni med mig..? Vi tar en månad i taget. Det du stoppar i dig idag, syns på din kropp om drygt en månad.

Min pojkvän är ju så snäll som hjälper mig också. Han är där direkt med att tala om hur dålig jag är när jag fuskar :)
(har ni hört? Det har gått EN vecka på det nya året, och jag har redan fuskat...)

Disciplin.

Jag är så taggad just nu!
Taggad på 2013!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0