Vi gör det till ett bra år, va?

Första inlägget år 2013.
Är det nu jag ska skriva om förändringar och att det kommer bli ett bra år..?
 
Det kommer att bli ett bra år!
 
Ger inga löften, men ska försöka se till att det blir lite rutin på det hela.
På livet.
 
Igår frågade jag Robert om vi skulle göra det till ett nyttigt år.
Han tittade lite på mig som om jag vore dum i huvudet.
Men då har nog inte Robert förstått att cola, lakrits & (alldeles för mycket) thai också är nyttigt ibland. För själen.
 
Apropå rutiner.
Tänkte få in morgonpromenaden.
 
I morse gick jag upp kl 6 & gick en runda som var näst intill precis 30 min.
Har nnu duschat & dricker en shake & ett stort glas vatten.
Lyssnar på P4. Känner mig redan lite äldre.
 
Borde göra mig i ordning för en arbetsdag!
Fånga dagen!
 
(insåg vad klockan var...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0