La la la la life is wonderful


Sovmorgon i högsta grad. Halv 11 steg vi upp.
Åt ägg & bacon.

Städade hela förmiddagen.
Dammade fönsterbrädor.
Sorterade mina lådor.
Vek kläder.
Tvättade två tvättar som jag hängt på tork nu.

Ätit lunch. Jag älskar rester, speciellt när man ätit västerbottenostpaj med ost & kex kvällen innan.

Nu sitter jag faktiskt nere på soffan vid trappen.
Soffan som står mot väggen. Dricker iste och läser en bok.
Solar. Suger i mig lite D-vitamin. Njuter.
Är nöjd över att städningen är klar & att det är en ledig söndag.

Jag funderar på vad jag ska göra resten av dagen.

Kanske ett gympass.
Baka lite cupcakes till kvällen.
Ikväll ska vi grilla korv. Mmm.

Längtar så när man får grilla och baka cupcakes med mosters lilla gryn.
Jag längtar så mycket!

Jag uppskattar alla jag har omkring mig.
Och jag är så tacksam för min fina familj, för mina fina vänner
och för min fina Robert.

All that i'm after is a life full av laughter,
as long as i'm lauhging with you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0