GOD morgon!

Igår kväll tänkte jag ställa klockan för tidig morgonsim,
men när Robert föreslog en springtur innan lunch lockade sovmorgonen mer.
 
Vi får se hur det går på spåret idag.
1: jag har sån förbaskad träningsvärk i jumskarna + rumpan från gym igår
2: det var längesedan jag löptränade. Konditionstränade överhuvudtaget!
 
Jag är så nöjd över att jag äntligen tar tag i träningen igen.
Motivationen har legat i lite dvala nu på sistonne, blandat med förkylning.
Men nu är jag på G igen, så måtte jag inte bli sjuk!
 
Nu är mina ägg färdigkokta, så ska göra mig äggmackor nu
och dricka kaffe till senaste How I met your mother. Sista säsongen nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0