+ 2 dagar

Den här magen är inte att leka med! 


Andra dagen över tiden. Hur många fler blir det? Ingen som vet. Och jag får ju tyvärr inte vara med och bestämma... 

Fredag är väl en bra dag att komma ut på..? Då hinner jag fika afternoon tea på cafét innan. Ladda energidepåerna med lite goda scones och snittar! Jag hoppas verkligen att mitt smaksinne ska vara tillbaka tills dess! 

Enligt måbra- och hälsa-forum på Google så verkar kortisonnässpray vara det enda som hjälper mot svällda nässlemhinnor. Skönt att jag börjat på min kur nu! Jag har även provat nässkölj för första gången, och kunde direkt efter känna smak av apelsinjuice - så de stackars nerverna verkar inte vara helt utplånade av mitt nässpraysmissbruk, tack och lov! Nu kan jag andas genom näsan - vilket är ett stort plus och framsteg, så jag får nog snällt vänta på smakerna och lukterna några dagar till... 

En sak i taget... Känns bra att kunna ansas när man ska springa maraton i alla fall. Och andas lustgas ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0