Bra natt = bra dag!

Inatt har jag av någon anledning fått sova. Jag vaknade utvilad när Robert smög upp strax innan kl 7 imorse. Får ligga och dra mig, men jag går upp och äter lite fil, myser lite i soffan och bestämmer mig för en promenad. Skönt med lite miljöombyte... Fortsatte promenaden in på cafét och drack lite te med kollegorna, vi uppdaterade varandra lite. 

Resten av dagen har jag varit och lånat en bok på bibliotek, ätit lunch, vilat i soffan och umgåtts med pappa :) 

Till kvällsmat serverades egen falafel med bulgur och tsatsiki! MUMS! Jag var sugen på falafel i söndags, så nu fick jag äntligen äta några stycken. De blev riktigt bra faktiskt :)

Titta på farmen och läsa i boken resten av kvällen. Blir inte jobbigare än så. 

Man påverkas helt klart av nattens antal timmar ostörd sömn! Idag har jag varit en bra dag! Kommer somna ovaggad ikväll... :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0