Börjar se slutet på det här...

Idag är det torsdag, tre dagar efter min tå-operation (haha, det låter så löjligt, MEN) idag är det första dagen jag faktiskt kunnat , kortare sträckor.

Istället för att krypa, kräla och dra mig fram mellan soffan-toaletten-sängen så kan jag idag halta fram. Känns hur bra som helst! Att jag när som helst kan resa mig upp och gå på toaletten, eller gå ut i köket och bre mig en macka om jag börjar känna mig hungrig. Sånt där som jag inte kunnat göra eftersom min tå gjort allt för ont! 

Jag har setat med foten i högläge, så när jag sänkt foten och blodet börjat pulsera så har det strålat smärta ut i hela foten. Jag har känt mig så hjälplös. 

Det här med att duscha, med ett ben, när man har badkar OCH bebis i magen... Gick sådär, men åh vad härligt att känna sig någorlunda fräsch efter de här sunkiga dagarna i soffan! 

Imorgon ska jag byta bandage igen. Förhoppningsvis ser det fint ut. Förhoppningsvis blir jag inte svimfärdig, igen. Blir svimfärdig bara när jag tänker på att stygnen snart ska tas bort... Den dagen... Nu är jag iallafall nöjd över att smärtan börjar ge sig något så närt.

Snart så är allt bra... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0