Jag vill vara finulig. Lite hemlighetsfull.

The unisex - After the rain comes the sun

Låten som spelas just nu och som i stort sett spelats 24/7 det senaste dygnet.
Jag älskar den.


Annars då?
Idag är det söndag.
I mitt fall har det varit en riktig myssöndag!
Den började lite senare än vanligt med en Isabelle-stund.
Bara ligga kvar i sängen och kolla datorn. Slå på en film. Bara vara.

Dagen fortsatte med pasta och en långpromenad med bästa Sofia.
Vi gick förbi Lovisa som äntligen är tillbaka i Sverige nu!

(Nu byttes det låt, till en lika mysig låt: Regina Spektor - Samson)

Övningskörde, till Grängesberg och tillbaka.
Resten av kvällen har bestått av Taco- & filmmys med pappa!
Love it.

Är det sånt här man vill läsa om som bloggläsare?
Jag kom på mig själv att det inte är sådant jag vill skriva om i alla fall.

Jag vill vara finulig.
Lite hemlighetsfull.

Känslor.
Minnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0