Nu vet jag.

Detta får bli ett såndär snabbt inlägg.
En uppdatering, mer...

Började dagen med en hundpromenad med Moltaz - jag älskar att solen är framme igen!
Den fortsatte med en latte och lite gitarrkling - älskar slappa dagar helt för mig själv (och guran)!

Så nu när mina fingertoppar alldeles ömma, men hjärnan är shoreline & galway girl rikare!
Älskar't! (Oj vad generös jag var på hjärte-sidan idag?)!

Och jag har äntligen tagit mig i kragen och beställt kurslitteraturen till första kursen,
som börjar om bara några veckor? Helt galet, vart tog sommaren vägen?
Dock är det fortfarande sommar, och jag tänker njuta av tiden som är kvar, så gott jag kan!

Hur kommer resten av dagen spenderas?
På jobbet. Och på gymmet.

Fantastiskt!

Och för att vara sådär mystiskt knepig, dramatisk och hemlighetsfull
(som jag brukar vara nu för tiden, har jag märkt!)
så tänker jag avsluta detta inlägg med lite tankar...

Eller mer: jag vet!
Nu äntligen vet jag. Men inte allt.
Så det är fortfarande lite av en karusell, men många frågor har jag fått svar på nu.
Svar som inte alltid är så roliga. Men åtminstone;

Nu vet jag...


En tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad
en är din

det här är slutet på vår film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0