Lilla lady, HEY

Jag är nog ingen morgonmänniska.

7:12-tåget.
Föreläsning om Respiration (= andning).
Trött tjej.

När jag är tillbaka i Ludvika blir det en lunch med
Mikaela på china town. Mumsigt.

Och en latte på cafét med Sofia. Också mumsigt!

(Mitt horoskop rekommenderade träff med barn idag...)

Och det har varit kallt & halt idag.
Och saaben som inte har vinterdäcken på än...
Jag och pappa tog oss en promenad till
Dollar store, MM & pannkaksfabriken.

När vi kom hem var det bara att byta om
och traska ner till träningen.
Som för övrigt gick som en dans idag.

En pannkaka när jag kom hem igen. Mums.
Och kommissarie Späck.

Nu fryser jag.
Ska tända några ljus, hälla upp en kopp te
och sätta mig och läsa om fysiologi.
Hjärta, blod & lungor.
Samtidigt som jag njuter av tanken på
morgondagens sovmorgon.


Jag gillar att du säger vad du tycker.
Men vad du säger att du tycker säger inte mycket.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken mysig dag, jag gillart!

Sjalv så sitter jag här med två mycket tacksamma ungar & en inte alls så tacksam som gör mig gaaalen!

2010-11-16 @ 22:36:27
URL: http://Web.me.com/lovisaberg
Postat av: bästa syster

haha!! :D jag och challe kollade på kommisarie späck i tisdags! "sudda sudda sudda sudda bort din sura min" :D redan efter första gången man fick se mårten med nåt i munnen så sa jag "han kommer säkert att äta på nåt hela filmen" :P

2010-11-17 @ 22:58:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0